20.2.2015

Jo yli puolen välin


Tää viikko on menny kaikista nopeiten. Vasta oli viikonloppu ja nyt on taas. Viikko meni aika lailla tutuissa perushommissa. Mulle annettiin vaan avaimet käteen ja sanottiin mitä pitää tehdä ja missä. Ruokin eri eläimiä ja siivosin niiden tarhoja. Kädellisten ruokia olen aina piilotellut pitkin häkkiä ja laittanut oksille, jotta eläimet saavat vähän tekemistä.  Simpansseille sain juottaa kaltereiden läpi lämmintä mehua kun oli ollut kylmä päivä. Videolla näkyy ja kuuluu saukot huutamassa kalojen perään.
Tänään olin puoli päivää laidunosastolla ja puoli päivää lintuosastolla, joissa olen ollut tähän asti vain kerran. Hommat oli lähinnä eri tarhojen siistimistä ja hedelmien pilkkomista. Kävin hoitajan kanssa ruokkimassa tiikerin, joka ei oikein ollut yhteityökykyinen kun mä olin vieraana ihmisenä paikalla. Se vain karjui ja käveli ympäri sisähäkkiä, josta sen olisi pitänyt siirtyä pois siivouksen ajaksi. Kyllä se lopulta maanittelujen jälkeen siirtyi äänekkäästi protestoiden. Nyt illalla kävimme kämppiksemme ja sen kaverin kanssa syömässä isossa ravintolassa. Huomenna kävellään rantaa pitkin kaupungille.

Pikkupanda rohkeni tulla lähelle

Punaotsamaki kurottelee ruokaansa
Sumatrantiikeri


Täpläkauriit





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi!